Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2012 19:20 - ОТНОСНО РАЗМНОЖАВАНЕТО НА ПОСЛАНИЯТА, СВЪРЗАНИ С КВАНТОВИЯ ПРЕХОД И УЧЕНИЕТО НА ВЪЗНЕСЕНИТЕ ВЛАДИЦИ - 06.11.2012 ГОД.
Автор: whataworlds Категория: Лични дневници   
Прочетен: 699 Коментари: 0 Гласове:
0



ОТНОСНО РАЗМНОЖАВАНЕТО НА ПОСЛАНИЯТА, СВЪРЗАНИ С КВАНТОВИЯ ПРЕХОД И УЧЕНИЕТО НА ВЪЗНЕСЕНИТЕ ВЛАДИЦИ - 06.11.2012 ГОД.

Автор: minchomin Категория: Лични дневници
Прочетен: 92 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 18:16



Приятели,

Тези дни стана така, че бях доста натоварен по приемане и качване на диктовки от НАШИЯТ ТВОРЕЦ И ГОСПОД СУРИЯ.

Днес обаче, реших, че ще е добре да ви кажа, че всичко това, което четете, като послания, вие може да го размножавате по всички пътища, без ограничение. Единственото, с което желая да се съобразите е, че би било добре да направите препратка към моя блог, в случай, че някой от вашите читатели иска да се запознае по-пълно и с другите диктовки на всички Възнесени Владици.

Приятели,

Искам сега да ви направя едно пояснение, кой дава диктовките, които минават чрез мен, защото това вълнува много хора.

Поради това, аз съм длъжен да сведа тази информация до вас.

Вие, всички, които се занимавате с Духовна работа и изучавате различни учения, би следвало да знаете, че Бог е всичко. Следовател, след като той е всичко, това означава, че той съществува и в нас. След като съществува в нас, ние трябва да правим така, че да го намерим в нас и да се свържем с него.

Ето защо, приятели, аз имах това разбиране от малък и в един момент се замислих, че трябва да работя по този въпрос, като ще ви кажа, че в същото време, бях пълен атеист. Но в същото време дори не разбирах истинския смисъл на думата атеист.

И така, аз дълго време не се занимавах с това да търся Бога в себе си. Дори нещо повече, по време на младежките си години бях активист на Комсомола и по тази причина съм водил лекции срещу религиите и Бога. Това е било нужно на онзи етап, защото такава е била държавната политика, т.е. да се скрива всичко за Бога.

В по-късен период, аз вече придобих друго мислене по този въпрос и постепенно попадах на различни статии за хороскопи и други, които даваха малко светлина то тези въпроси за Всемира.

В един момент аз влязох в градската библиотека на читалище „Иван Вазов” в гр. Сопот. Там се разрових из щандовете и намерих една книга, която ми направи впечатление. Книгата беше свързана с Чопра, като вече не си спомням заглавието. Тази книга ми даде вече друго усещане на нещата и аз започнах целенасочено да търся по всички книжарници различна литература по отношение на здравето, спорта „карате”, защото тогава го тренирах и други книги.

Също така ходих до църквата в гр. Сопот да търся някаква литература. За мое съжаление, никой нищо не ми даде. В един момент се запознах с една жена от с. Каравелово, поради това, че тя имаше магазин и искаше да и поставя климатик, тъй като с това се занимах до скоро.

Приятели, на вечерта тя ме заведе до тях, казва се Мария и ми даде три книги, които са още при мен, защото тя ми каза да ги задържа и започнах да ги чета. Какво беше моето учудване по този въпрос? То беше такова, че аз не намерих в тях нещо, което да ме впечатли, като материя отнасяща се за Всемира, а се говореше в тях за разни църковни ритуали и малко за живота на Исус.

Поради това, тези книги ги сложих на рафта и така до ден днешен аз повече не съм ти отворил.

Приятели, тогава започнах да търся литература, която да ми дава разбиране на Вселената.

В един момент ми донесоха книга на Елена Логинова. Отворих я и се изненадах, че тя ми дава това, което е нужно за мен. Прочетох я на бързо и поръчах и всички други нейни книги. След това попаднах на книгите Разговори с Бога, всички.

Искам да ви кажа, че тези книги ми бяха настолни книги, като литература по всички въпроси от бита. Но в един момент попаднах на книгите на Възнесените Владици от Татяна Микушина. В този момент разбрах, че това е моето учение. Слез време разбрах и за акад. Маслов и започнах паралелно да изучавам и двете направления.

Сега ще ви кажа какво се получи при мен, приятели.

Тези учения ми отвориха съзнанието до такава степен, че вече аз по всички въпроси гледах с друго мислене на нещата.

В същото време аз пишех много статии в моя блог. Тогава, всичко, което го пишех започнах да го прекарвам от позиция, как ще изглежда с Божествен оттенък.

Приятели, вие четете мои статии и виждате, че няма нито една, в която аз да не съм вкарам елемент на Божественото слово.

Поради това ви казвам, че в мен започнаха да напират въпроси, че това трябва да стане държавна политика, но не виждах как това може да се случи. Поради тази причина, аз приех вариант, че това може да стане, като участвам в Президентските избори и да изляза с такава програма.

По това време, ние вече имахме добри контакти с Иван Иванов и една вечер от София тръгнахме с него за Хасково с моята кола. С нас беше и Ефим Кушнер и по път седнахме да вечеряме в крайпътен ресторант. Тогава попитах Иван дали има нещо за пиене в тях, водка, ракия и др.. Той ми каза, че има, но ми каза, че не употребява алкохол, а аз все още се мъчих да го зарежа.

Вечерта отидохме късно в тях и казах на Нели, жена му, да даде по една чашка на всички и да им кажа нещо. Тя дори изкара една бутилка вино, което бях дал на Иван преди няколко месеца, той без я опитал.

И така пихме по малко и аз тогава предложих на Иван вариант, че ние вече трябва да работим по прокарване на тези учения, като държавна политика. Той се шашна, от това как може да стане и аз тогава му предложих вариант, че единственият начин е чрез участие в Президентските избори.

Приятели, аз разбирах много добре, че ако се кандидатирам за Президент, мен никой не ме знае, но идеята ми беше да се участва в няколко ТВ предаване и да започна да говоря, че това учение трябва да стане държавна политика. Разбира се тази идея приключи на масата, защото Иван не я възприе.

Тогава аз не спрях с тази идея и отидох при Росица Авела в с. Сестримо, защото аз се познавах добре с нея и казах така. Роси, попитай Възнесените Владици, дали е редно да се участва на избори за Президент и да започна да прокарвам, като идея на политика, това да стане държавен въпрос. Тя се зачуди и в един момент каза, че ще попита Владиците. След няколко дни ми се обади и ми каза така.

Минчо, получих отговор, който гласи, че ти трябва на този етап да се откажеш от тази идея и в един момент те ще ти кажат, кога да се захванеш с този въпрос.

Приятели, аз приех всичко това, като указание и престанах да мисля по този въпрос. В същото време попаднах на диктовка от Господ Майтрея, за която още нямам обяснение как това съм го изпуснал, като възможност и в тази диктовка се казва, че се дава възможност на всеки, който смята, че иска да направи връзка със Своя Висш Аз, то Кармичното ръководство разрешава да се направят писма до него.

Искам да ви кажа, че грам не се замислих и веднага почнах да пиша писмо на компютъра. След него написах още две писма и те станаха три, все с една и съща моя молба към тях, а именно, да ми се даде възможност аз да направя връзка със с моя Висш Аз.

Приятели, искам да ви кажа, че аз не знаех как и по какъв начин ще стане това, но не престанах да работя по този въпрос.

В един прекрасен ден, 13.09.2012 год., на обяд, бяхме в Интернет връзка с няколко човека от групата „Откровения”. Тогава аз направих коментар с малко бъзик от моя страна по повод на материала, който беше качен от Мария Трифонова.

След това направих втори коментар и започнах да усещам, че това не съм аз, а някой друг говори чрез мен и тогава ми казаха чрез Мария, да си нося кръста, който го нося до ден днешен.

Приятели, този кръст ми е бил закачен още преди моето раждане, поради това, че преди да се родя, аз съм приел задача да дойда на земята и да прекараме хората през Квантовия преход.

В един момент ми се каза, че аз мога да получавам информация по два начина, за разлика от някой други.

Първо, чрез задаване на мои въпроси и Второ, когато има нужда ще се спускат диктовки чрез мен.

И така през мен започнаха да текат тези диктовки, които четете. Вие виждате, че те са коренно различни от другите диктовки, но на мен тогава ми се каза така. Твоята задача е друга и ти трябва нея да гониш. Поради това, чрез мен започнаха да текат диктовки за устройство на държавата и проблемите в държавното управление.

Приятели, искам да ви кажа, че това съвпадна с моето разбиране за управление на държавата и това ми даде стимул да продължа, защото забелязах, че темите стават интересни за много хора.

По едно от темите блогът се отвори около 20 000 пъти. Това ми даде допълнителен кураж, че пътят е този и аз трябва да вървя по него. После взеха да текат диктовки директно към Правителството и Премиера Борисов.

Тогава вече си казах, че нещата стават напечени и имаше две вероятности, първо да се откажа от това нещо и да хвърля всичко и да върви където си иска или да продължа.

Аз приех вариант да продължа с цената на всичко. Тогава на мен ми си даде възможност да разбера, че това е един голям Космически замисъл, който трябва да се прокара, чрез мен.

Приятели, искам да ви кажа, че през мен не мина и грам съмнение, че това е правилния път и продължих с цената на всичко.

После ми се даде възможност аз да разбера, че се слага защита върху мен и цялото ми семейство, но разбирах, че тази защита е знам само аз.

Въпреки всичко, аз получих допълнителен импулс и приех всичко. Тогава започнаха също проблеми в семейството ми, като това не се приемаше, като добра идея за цялото ми семейство.

След това се отдръпнаха всички от мен, включително и хората около мен, които идваха всеки четвъртък и тогава си казах така. Аз продължавам независимо от всичко и така до ден днешен.

Приятели, сега искам да ви кажа следното. Вие може да ме обвинявате колкото си искате, че аз сега пиша и срещу някой от вас.

Искам да ви кажа следното, че ако аз го правя това, го правя поради това, че в Духовността трябва да се изясни всичко от игла до конец.

Вие знаете, че в много литератури се пиши, че ще има фалшиви пророци. По този повод се хвърлиха хиляди обвинения срещу мен.

Искам да ви кажа, че в един момент се хвърли цялата държавна машина срещу мен. Единствената моя опора по този въпрос беше Бог и никой друг. Срещу мен тръгнаха всякакви агенти от ДС по повод и без повод.

Други вербуваха вече мои съмишленици, че те трябва да вървят срещу мен и те постигаха своите цели.

Но в един прекрасен момент на мен ми се даде да разбера, че трябва да има обрат на всичко и аз започнах да получавам информация за всичко, което си пожелая. Тази информация аз трябваше да я използвам вече срещу изкарване кирливите ризи на мои приятели и на агентите от ДС.

Трябва да ви кажа, че агент „ДОСЬО” не е никой друг, освен така наречения „Подводни”. Този „Подводни” се указа най-голямото магаре, което някога съм виждал в живота си, приятели и това е редно да го знаят неговите началници, защото те действително вече трябва да го уволнят, поради това, че той за нищо не става, освен за кочината и аз това му го казвам няколко пъти и мога да ви изкарам на разпечатка с всички мои писания с него.

На този идиот в един момент му предлагам, че когато аз стана Министър, ако той направи така, че да разпространява моите диктовки, той ще стане н-к отдел служба. Този некадърник ми казва, че има условие да направи контакт с ГОСПОД СУРИЯ.

Приятели, казвам ви нямаше какво да му отговоря, освен да му тегля една майна, както аз си знам и да пусна да пасе. В един момент той и на това не се спря и започна до поставя условия, че той е кадърен агент.

Искам сега да кажа на неговите началници, че този идиот за нищо не става и ви казвам така, че ако вие днес, не го уволните и аз да получа отговор по тази въпрос с емейл, то аз утре ще уволня вас. С това приключвам с тази тема.

Приятели, искам още да ви кажа, че всичко това, което стана е плод на цялата ни Духовна дейност, поради това, че всички малко или много са очаквали от мен да има някакво развитие на нещата.

Също така ще ви кажа, че аз не получих и дума признание от всички вас за това, а само критики и хулене.

По този повод, аз ще ви кажа още, че всичко това вече е минало и аз повече по този въпрос няма да се връщам .

Също искам да ви кажа следното, че аз ще поканя много хора от вас за работа в това направление и вече го правя, но в същото време още ще ви кажа, че който го поканя и някой ми откаже аз повече към него няма да се връщам.

Поради това ви казвам сега така, че всеки един, който бъде поканен от мен за работа в новото Министерство за преминаване на хората през квантовия преход и след него, ако до два дни не ми даде отговор, той да забрави вече за това предложение.

Приятели, вие знаете, че аз съм зодия „Овен” и като Овен, аз нося характера на овена и затова ви препоръчвам вие да се запознаете с този характер и той ще ви даде отговор на много въпроси.

Но в същото време искам да кажа на всички, че овенът може да бъде и човечен и много вече се убедиха в това.

Поради това, аз сега чрез този пост ще кажа така,

ВСЕКИ, КОЙТО ОТ ВАС МЕ ПРИЕМЕ, КАТО ДУХОВЕН ЛИДЕР, ТОЙ ЩЕ БЪДЕ С МЕН И ВСЕКИ, КОЙТО СМЯТА, ЧЕ МОЖЕ ДА СЕ БЪЗИКА С МЕН, ТОЙ ДА ЗАБРАВИ, ЧЕ ЩЕ БЪДЕ С МЕН.
Приятели, това бях аз, Минчо Минчев. С приятелски поздрав! 



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: whataworlds
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20914
Постинги: 6
Коментари: 11
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930